MAGYARORSZÁG ELSŐSZÁMÚ MOTORKERÉKPÁR-FELFÜGGESZTÉSI KÖZPONTJA

Race tuning

Ha Gyorsasági motorsportról beszélünk akkor csak három csillapító márka jöhet szóba szinte az egész világon. Elsőre mindenkinek az Öhlins ugrik be először, nem is alaptalanul, évtizedek óta szinte minden versenyző ezzel aratta a sikereit. Az utóbbi 5 – 10 esztendőkben azonban lettek követőik, az Angol K-Tech Suspension egyre nagyobb területet próbál elorozni, a kisebb cégek mellett az Olasz Mupo Suspension is be jelentkezett, hogy nagyobb szeletet szeretne kapni ebből a tortából!

Mi tudunk segíteni akár az egyénik kis költségvetéssel rendelkező versenyzőknek, a komolyabb csapatoknak, egészen a profi versenyzőknek is.

 

Első és hátsó versenyrugók

Minden versenymotornál, alapfeltétel, hogy a versenyző súlyának és a stílusának megfelelő lineáris rugót kell beépíteni a motorjába, ha ez nem megfelelő erősségű, netán túl puha, vagy túl kemény, akkor a legjobb rendszer sem működik jól, ezért ez az egyik legfontosabb dolog, amit tanácsolni tudok, hogy a rugóerőssége legyen megfelelő.

Az elsőrugókat 2,5kg még a hátsókat pedig 5kg lehet választani.

 

Szelepkitt 20-25mm és Big Piston

Azoknak a versenyzőknek ajánljuk, akik viszonylag kisebb költségvetéssel rendelkeznek, de mégis jó futóművel szeretnének.

Nekik ez lehet az ideális választás, az Öhlins a K-Tech és a Race Tech szinte az összes gyorsasági motorhoz forgalmaz első dugattyú készletet.

Még egyedüliként a Race Tech gyárt hátsócsillapítóba dugattyú egységet, ezekkel a kittekkel viszonylag olcsón megvalósítható egy jó versenyfutómű.

 

Cartridge elsőpatron

Ez már azért egy kicsit komolyabb beruházás, de sokat is várhatnak tőle a pilóták, mind három márka ÖhlinsK-Tech valamint a Mupo kínálja a TOP versenyzésre gyártott patronjait.

Ebben az esetben az eredeti villaszárakba kerül beszerelésre a verseny patron, mely jobb tapadást, kezelhetőséget és szélsőségesebb állítási lehetőséget nyújt a motorkerékpár technikusai számára.

 

Komplett első csillapító

Sok kategóriában szabályozva vannak a komplett első csillapító egységek beszerelése, de ahol megengedett ott az Öhlins és a K-Tech Suspension jöhet szóba.

 

Hátsó csillapító

Mind a három cég gyárt sportmotorokhoz, még az Öhllins a TTX rendszerét preferálja, addig a K-Tech a DDS Lite és a DDS Pro csillapítóit kínálja a versenyzőinek, még a MUPO pedig AB1 EVO Factory csillapítóival állszemben az ellenfeleivel.

 

Ha bővebb ismertetőt, esetleg árajánlatot szeretnél, úgy keress bennünket személyesen, levélben, vagy telefonon.